Cent’anni
TEKMOVALNI • CELOVEČERNI • DOKUMENTARNI
2024 • 86min • barvni • stereo Dolby Digital • DCP • 2,39:1
slovenščina z angleškimi podnapisi.
Film je sofinanciral Slovenski filmski center, javna agencija.
Blaž se po preboleli levkemiji odpravi na zahtevno kolesarsko turo čez slavne vzpone Gira d’Italia. Spremlja ga njegova partnerka, režiserka Maja, da bi posnela film o veličastni poti okrevanja, toda snemanje postane bojno polje nezaceljenih ran njunega odnosa, ki postavi Majo v središče zgodbe.
NASTOPAJO:
MAJA DOROTEJA PRELOG (OSEBNO), BLAŽ MURN (OSEBNO), MAJA MURN (OSEBNO)
IZJAVA REŽISERJA:
Film mi je nastavil ogledalo in odločila sem se, da ne pogledam stran od neprijetnih delov sebe. Namesto načrtovanega prikaza veličastnega zmagoslavja mojega dolgoletnega partnerja nad smrtonosno boleznijo je Cent’anni postal moja iskrena izpoved in boleča analogija najinega odnosa.
2024 • 86min • barvni • stereo Dolby Digital • DCP • 2,39:1
slovenščina z angleškimi podnapisi.
Film je sofinanciral Slovenski filmski center, javna agencija.
PRODUCENT | ROK BIČEK |
KOPRODUCENTI | MASSIMO CASULA, ALESSANDRO LEONE, MARTA LEONE, BILJANA TUTOROV |
PRODUKCIJA | CVINGER FILM |
KOPRODUKCIJA | ZENA FILM, AGRESYWNA BANDA, RTV SLOVENIJA, WAKE UP FILMS, ZWINGER FILM, RÁTNEEK, CAVATINA FILM PRODUCTION |
Blaž se po preboleli levkemiji odpravi na zahtevno kolesarsko turo čez slavne vzpone Gira d’Italia. Spremlja ga njegova partnerka, režiserka Maja, da bi posnela film o veličastni poti okrevanja, toda snemanje postane bojno polje nezaceljenih ran njunega odnosa, ki postavi Majo v središče zgodbe.
REŽISERKA | MAJA DOROTEJA PRELOG |
SCENARISTKA | MAJA DOROTEJA PRELOG |
DIREKTORJA FOTOGRAFIJE | LEV PREDAN KOWARSKI, MAJA DOROTEJA PRELOG |
AVTOR GLASBE | SEBASTIAN ZAWADZKI |
MONTAŽER | UROŠ MAKSIMOVIĆ |
SCENOGRAF | BLAŽ MURN |
OBLIKOVALCA ZVOKA | JULIJ ZORNIK, RICCARDO SPAGNOL |
SNEMALEC ZVOKA | PETER ŽEROVNIK |
NASTOPAJO:
MAJA DOROTEJA PRELOG (OSEBNO), BLAŽ MURN (OSEBNO), MAJA MURN (OSEBNO)
IZJAVA REŽISERJA:
Film mi je nastavil ogledalo in odločila sem se, da ne pogledam stran od neprijetnih delov sebe. Namesto načrtovanega prikaza veličastnega zmagoslavja mojega dolgoletnega partnerja nad smrtonosno boleznijo je Cent’anni postal moja iskrena izpoved in boleča analogija najinega odnosa.