Nekoč v Posočju
TEKMOVALNI • CELOVEČERNI • IGRANO-DOKUMENTARNI
2024 • 90min • barvni • digital 5.1. • DCP • 16:9
slovenščina z angleškimi podnapisi.
Filma govori o staroverstvu v Posočju, za katerega se pa ne ve, kdaj se je pojavilo. Ve se le to in to je dokumentirano, da so leta 1331 iz Čedada prišli prinašalci nove vere (krščanstva) in tako se je v Posočju začelo nasilno pokristjanjevanje, ki je trajalo dolgo in bilo izjemno nasilno.
IGRALSKA ZASEDBA:
IVAN PETERNELJ (DEHNAR), JANEZ ŠKOF, IVO BARIŠIČ, ANDREJ ROZMAN, MATIJA VASTL (BAJDA), BLAŽ ŠEF (ZAPRISEŽENI), KLEMEN KOVAČIČ (ZAPRISEŽENI), ZDRAVKO DUŠA (KOPOVIŠČAR), AINO AALTO (MEDEŽNICA, VRONJA , MARTNA), KRISTJAN GUČEK (MEDVEŠČEK), ROMANA ŠALEHAR
IZJAVA REŽISERJA:
Največji problem pri ustvarjanju tega filma je bil: kaj posneti za uro in pol slike, če nič do tega, o čemer ta knjiga govori, ne obstaja več.
2024 • 90min • barvni • digital 5.1. • DCP • 16:9
slovenščina z angleškimi podnapisi.
PRODUCENTKA | EMA KUGLER |
PRODUKCIJA | ZAVOD ZANK |
KOPRODUKCIJA | RTV SLOVENIJA, NUFRAME, ZVOKARNA, NUFRAME |
Filma govori o staroverstvu v Posočju, za katerega se pa ne ve, kdaj se je pojavilo. Ve se le to in to je dokumentirano, da so leta 1331 iz Čedada prišli prinašalci nove vere (krščanstva) in tako se je v Posočju začelo nasilno pokristjanjevanje, ki je trajalo dolgo in bilo izjemno nasilno.
REŽISERKA | EMA KUGLER |
SCENARISTKA | EMA KUGLER |
AVTOR LITERARNE PREDLOGE | PAVEL MEDVEŠČEK |
DIREKTORJA FOTOGRAFIJE | LEV PREDAN KOWARSKI, DEJAN ULAGA |
GLAVNI ANIMATOR | MATEJ LAVRENČIČ |
AVTOR GLASBE | ROBERT JIŠA |
MONTAŽERKA | EMA KUGLER |
SCENOGRAFKA | EMA KUGLER |
KOSTUMOGRAFKA | EMA KUGLER |
OBLIKOVALEC ZVOKA | BOŠTJAN KAČIČNIK |
OBLIKOVALKA MASKE | EMA KUGLER |
IGRALSKA ZASEDBA:
IVAN PETERNELJ (DEHNAR), JANEZ ŠKOF, IVO BARIŠIČ, ANDREJ ROZMAN, MATIJA VASTL (BAJDA), BLAŽ ŠEF (ZAPRISEŽENI), KLEMEN KOVAČIČ (ZAPRISEŽENI), ZDRAVKO DUŠA (KOPOVIŠČAR), AINO AALTO (MEDEŽNICA, VRONJA , MARTNA), KRISTJAN GUČEK (MEDVEŠČEK), ROMANA ŠALEHAR
IZJAVA REŽISERJA:
Največji problem pri ustvarjanju tega filma je bil: kaj posneti za uro in pol slike, če nič do tega, o čemer ta knjiga govori, ne obstaja več.